Erika kolm tööpäeva.

Annan siis oma tööpäevadest ka ülevaate. Mina olen tööl suures puidutöökojas, kus on mitu erinevat üksikettevõtjat, kes tegelevad omade asjadega. Kaks puuseppa, kaks kitarri meistrit ja kübarakoda. Suured masinad on kõik ühised aga igaüks nokitseb oma nurgakeses.
Minu õpetaja nimi on Matti, Kes on vaikne ja rahulik mees.


Nüüd siis tööst. Anti mulle kätte üks vana uks, mis on vaja kolme värvikihi alt välja otsida....


ja nüüd võiksid meie kallid õpetajad silmad kinni panna......

               

minu 5 tööriista ja uks tuli nähtavale, ka mõned lõhki kuivanud mõrad ja katkine alumine ukse serv.


Alumisele ukse servale sai pandud paik peale. Kõigepealt freesiga nurk ilusaks ja

  
siis paik peale


 Natuke jõudsin ka pahtlit panna aga sellest järgmisel korral.




Comments

Popular Posts